tisdag 16 oktober 2012

Avslut

Hej vänner!

Här är jag, fortfarande nykter och väldigt, väldigt välmående!
Jag har bestämt mig för att inte skriva mer i bloggen, men vill tacka er för det dryga året och all hjälp ni gett mig, genom att peppa och tro på mig! Det har betytt väldigt mycket för mig!!

Min resa fortsätter och det bästa av allt är att jag inte är rädd längre. Jag känner mig trygg.
Det finns inget jag längtar tillbaka till, vad det gäller alkoholen och det finns inte ens en liten del av mig, som önskar att jag kunde dricka "normalt". Det är en enorm befrielse!

Jag jobbar stenhårt med mig själv varje dag och jag har en fin kontakt med min sponsor och mina fina drogfria vänner. Jag går fortfarande på möten och jag jobbar i stegen. Det räddade mitt liv.

Ju mer jag är i det nyktra och drogfria, desto mer vill jag ha! Jag har förstått att jag kan göra precis vad jag vill i livet, utom det där enda - att ta det första glaset.

Kanske att jag fortsätter att skriva framöver, men som det känns nu, så har jag så mycket annat i livet som ger mig styrka.
Tack mina fina för den här tiden. Ni har varit ovärderliga för mig.

Massvis med kärlek till er från mig!!


13 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att du har det bra :) Lycka till med Allt!! Kram Liten

Sillen sa...

Har undrat såååå, kollade din blogg häromdan senast. Va fint att höra att du e kvar i min värld, å att du känner att att du vill så mycket mer. Så toppen att höra.

Önskar dig fortsatt välbefinnande å ett rikare finare liv.

Stor bauta kram från mig i Götet.

Susanne sa...

Åhhh, vad jag blir glad att höra att allt är bra. Lycka till med allt och kramen.

Bara Mia sa...

SÅ skönt att höra av dig !
Jag hade hoppats på att få finnas i ditt liv lite till... Kram vännen!
å all lycka till i fortsättningen !

Carola sa...

Jag önskar dig all lycka och glädje i livet! Njut av livet på det sätt som passar dig, det är så det ska vara!

T sa...

härligt att du har det bra.jag hoppas att du kommer skriva även nu.saknar dina inlägg.kram

Christer Dyrwoold sa...

Tack BM för att du hörde av dig här. För jag var lite orolig. Det är skönt att du fortfarande är nykter och drog fri. Du ska ha ett stort tack för att du har hjälpt mig i min nykterhet. Hoppas att du tittar till min blogg ibland. För den skriver jag för att kunna behålla min nykterhet. Går ju även på möten i min hemma grupp Rågsveds gruppen. Lycka till i framtiden. Mejla gärna eller kommentera om du vill ha ett underbart liv min drogfria Cybervän

Guldkryckan sa...

Lycka till med allt.

Du é grym :)

Lolita sa...

Önskar dig all lycka och välgång i livet. Kramar i massor L

Vero sa...

Lycka till! Tänker ofta på dig.

KRAM

Susanne sa...

Vet inte om du kikar in här ibland, hoppas det.
Önskar dig en fantastisk jul.
Kramen

Anonym sa...

[url=http://levitranowdirect.com/#yoxta]cheap levitra[/url] - cheap levitra online , http://levitranowdirect.com/#rdull cheap generic levitra

L sa...

Ifall du kikar in... hoppas du fortsätter på rätt spår och att du mår bra. Saknar din blogg och dina inlägg. Önskar dig verkligen allt gott. /L