lördag 4 augusti 2012

Förändringar blä

Jag är inne i en riktig hetsätarperieod just nu. Till och med drömmer om dubbla glassar från McDonalds. Femte dagen idag och allt jag har gått ner, har jag säkert gått upp igen!

Fick besök här hemma igår av M så jag hann aldrig på möte, men jag mötte upp vännerNA efter mötet och fikade i hamnen. A var med och hon har fått plats på sitt boende igen efter sitt återfall.
Vi bestämde att hon skulle komma hit idag oavsett vad, men fick ett mess idag att hon skulle umgås med dom på boendet.
Jag ruttnade ur. Jag är hennes bästa vän enligt henne, men hon behöver tydligen inte tillföra vår relation något.

Pratade med min fina sponsor igår kväll och deras planer hade ändrats, så dom behövde ingen barnvakt.

Livet är gott idag. Självcentrerade jag är sur för att inte A kommer hit idag, men jag ska ut i solen med mitt kaffe och prata med universum.

Ikväll blir det eventuellt hojåkning! I love it!!

Kram & kärlek!

2 kommentarer:

Liten sa...

Nu gjorde du mig sugen på glass! Önskar dig en fin lördag, Kram

Christer Dyrwoold sa...

BM ät du ät och var glad. För min del så gillar jag tjejer som har lite hull och som inte är för trådsmala. Men huvudsaken är att du är nöjd med dig själv. Har en grupp på FB som heter duger som jag är där jag lägger upp mina nykterhets texter. För jag duger fast jag är liten och att jag har fått mage. Jag duger fast jag är en alkoholist och ser ut så som jag gör. Folk får ta mig så som jag är och om de inte gillar mig så är det inte mitt problem.