måndag 6 augusti 2012

Snigelpost

Jag behöver rensa bort sånt i mitt liv som inte gör gott för mig. Jag har den senaste månaden gjort mindre bra val, men som gjort mig glad.
Jag har pratat med min sponsor och delat detta med henne. Jag har svårt att släppa, är rädd att jag ska må sämre utan, rädd att känna mig ensam.

Jag har en ny drogfri vän i Uppsala, som jag har träffat via en sida på facebook. Han har bjudit in mig på talarmöte ikväll i hans hemmagrupp.
Jag vågar inte åka dit i rishögen och ingen vill åka dit med mig. Istället blir det ett möte i Strängnäs ikväll. Det är två bilar som rullar dit.

Idag ska jag komma ihåg att köpa frimärken. Jag har glömt göra det sen i torsdags och min fina vän S som är på behandling, väntar på¨post från mig.

Önskar er en jättefin start på nya veckan!

Kram och kärlek!

Inga kommentarer: