lördag 28 april 2012

Pengar och pizza

Jag åkte till Västerås lite tidigare än mötet började idag och hämtade upp SM för att handla lite på Djurmagasinet och Ö&B.
Plockade upp C på väg till mötet och hann dit precis innan det började.

Jag tror att mötet ikväll är det bästa som jag någonsin varit på. Konstigt nog fick jag tillbaka tegelstenen över bröstet när jag satt där. Den släppte efter min delning.
Efter mötet gick jag, SM, Rx2, Ax2, K och P och käkade vedugnsbakad pizza. Det var jättemysigt och trevligt och när vi satt där och pratade i munnen på varann, kändes det precis som en rolig kväll på krogen.

Handlade lite på Maxi innan hemfärd med några av killarna men fick plötsligt bråttom hem, då min yngsta och en kompis till honom stod hemma och var utelåsta.

Summan av kardemumman idag: Jättebra!
Känner mig glad och motiverad att läsa Basic text, innan jag somnar.

Ooooh,höll på  att glömma! FK ringde upp mig idag och pengar är på väg. Jag kommer att få ersättning från februari och framåt :))

Fred, kramar & Kärlek!

Ps. Tack Gud :)

1 kommentar:

Carola sa...

Åh, vilket positivt inlägg! Förstår att det känns väldigt skönt att få pengar nu äntligen. Det är svårt att leva på luft.