lördag 2 juni 2012

Bara 7 grader ute. Nästan så att jag skulle behöva elda lite inne. Fast veden är blöt, så jag får klara mig :)
Tänkte fortsätta att skriva lite i stegen idag. Läsa lite också.
Jag är själv hemma hela helgen. Min äldsta har jag inte träffat sen i tisdags kväll och min yngsta åkte till sin pappa igår. Har nio hundar som sällskap, så jag har fullt upp ändå :)

Min vän som tåg återfallet, kom aldrig på mötet igår.
Jag har bestämt mig för att ta bort honom ur mitt liv. Jag behöver omge mig med positiva människor, som lever nyktra och drogfria.

Kram & kärlek!

7 kommentarer:

Sillen sa...

ett klokt val, även om det är tungt.

Vero sa...

Ja, det är viktigt att omge sig med "rätt" människor i sitt liv. Jag rensar också, men av andra anledningar.

Är alla vovvarna tingade?

Kersti sa...

Vad du är klok i full med insikt. Kram

Christer Dyrwoold sa...

Det är bra BM ja jag vet ju inte vad du heter. Följ de som är positiva och som ger dig kraft och lämna dem som tar kraft i från dig.

Guldkryckan sa...

Positiva människor är ju att föredra...jo..så är det.

Ha en skön Söndag.

Susanne sa...

Bra att undvika energitjuvarna.
Kramen

Jelena sa...

Låter bra. Bättre att finnas för de som är redo att ta emot hjälp!! Än att lägga energi på någon som ändå inte kommer vilja <3 tänker på dig!