fredag 8 juni 2012

Student

Fullt upp hela dagen igår. Blåste ballonger, smyckade altanen med björk och blommor, målade skyltar, gjorde en massa tårtot och bla bla bla. Var även in på bolaget för första gången på 10 månader och det var inga konstigheter.

Min äldsta pratade med min pappa och hans fru igår. Dom kommer och tittar på studenttåget, men kommer inte hem hit till mottagningen. Dom skyller på att dom inte vill träffa mamma. Jag skiter egentligen i anledningen till att folk inte vill komma. Jag tycker att det är fruktansvärt dåligt att närmaste släkten inte kan bita ihop en timme eller två, när det handlar om en ones in a lifetime-grej. 

Nu ska jag fortsätta förberedelserna här. Har tajt om tid och mycket kvar att fixa.

Kram & kärlek!

1 kommentar:

bile sa...

Vi skyller inte på att inte vi vill träffa Agneta det var den ända som vi träffade idag förutom Amanda 2 minuter utanför skolan vad skulle vi göra i 3 timmar innan vi skulle hem till dig ?