lördag 16 juni 2012

Fin fredag

Hade en jättefin dag igår!
Åkte till Västerås och lämnade tillbaka en skiljevägg som jag hade köpt och shoppade sen lite alldeles ensam :)
Inte så roligt att handla kläder i min nya kropp, men kesella och promenader gör att den minskar sakta men säkert.

Mötte upp K och R och fikade på stan, utanför en solig krog. När jag gick in för att beställa kaffe såg jag spritflaskor från golv till tak och det var lite skumt. Men det kändes inget speciellt egentligen. Det är sommar och alla sitter på uteserveringar och lapar öl, bara att vänja sig.
Jag tänker inte stänga in mig mer.
A kom förbi där vi satt och sen gick vi alla och åt lite thaibuffé.
Även där satt folk och drack öl, vad annars? :)

Var på ett fint möte efter maten. M´s bror har en krog på Giedonsberg och tyckte att vi kunde komma dit efter mötet och äta lite och kolla på fotbollsmatchen.
Jag, M, K och R åkte dit, drack e varsin mineralvatten och stack sen. Det var ingen miljö jag ville vistas i.

Hämtade min älskade äldsta i Enköping sent på kvällen, hyrde några filmer och körde sen hem henne till hennes pojkvän. Hade med mig hennes hund, som hon nu har där.
Saknar min äldsta! Jag hade inte sett henne sen studenten.

Idag är det regn och grått.
Jag ska snart åka in till stan och lämna tillbaka filmerna och sola!
Hoppas att ni har en underbar lördag!
Kram & kärlek!
 



Inga kommentarer: