måndag 11 juni 2012

Gammal vänskap

Igår åkte lilla Troja till sin nya matte. Kommer att sakna...

Tog kontakt med en nära vän till mig, som jag bröt kontakten med förrförra vintern, pga av en händelse över nyår.
Idag har jag insett att jag hade lika stor del i det som hände, som hon hade.
Jag skrev hur som helst till henne på facebook och hon ringde upp mig. Vi hann dock inte prata, då jag hade valpköpare på väg, samt skulle iväg på ett möte, men isen är i alla fall bruten.
Jag har inte tyckt att jag behöver ha några vänner.  Jag har klarat mig ändå. Men ju fler fina människor jag möter, ju mer jag tillfrisknar, desto mer förstår jag hur viktig vänskap är.

Ska snart åka in och lämna ett urinprov. Ska bli spännande att se om jag är positiv på benz idag med och om provsvaret från analysen kommit.

S, som jag åkte till Stockholm med förra måndagen,  har tagit ett par återfall. Han frågade mig idag, om han fick komma hit ut på landet nån dag, tills han ska åter till rehab. Det var inte ens något att fundera över. Självklart ska han komma hit.

Önskar er en fin dag!
Kram & kärlek!

 

1 kommentar: