lördag 14 juli 2012

Lärling

Jag var på ett sjukt fint möte igår. Ett av dom finaste jag har varit på. Känner mig full av lycka och glädje idag!
Fick även hem min äldsta och hennes pojkvän igår. Lyckan kändes total :)
Vi hade en mysig kväll med godis och film.

Min äldsta har fått några tatueringsmaskiner, nålar och ett aggregat av en kompis till mig och lite senare ska vi åka till honom, så att min äldsta ska få se lite hur han jobbar, samt lära sig hur man sätter ihop maskinerna. Jag ska vara offret han visar på :)

Önskar alla en jättefin dag!
Och jag önskar fortfarande kommentarer från mina vänner här i bloggen. Det är fint att vi kan tycka olika.

Kram & kärlek

3 kommentarer:

Susanne sa...

Ha en fantastisk lördag
Kramen

Vero sa...

Jag vill också göra mig en "sista" tatuering nu. Men får se när det blir av.

Anonym sa...

Hoppas du också fortsätter ha en fantastisk dag!