söndag 22 juli 2012

Söndag

Jag hade en sån fantastisk dag igår!
Hämtade upp K och S efter mansmötet och åkte sen ner till hamnen i det fina vädret och åt.
Efter det promenerade vi längs vattnet och åkte sen hem till S och tittade på hans pappas bilar.
Jag hade turen och fick åka en sväng i en grym gammal hot rod :)

Körde hem K, som hade en dejt och fortsatte till Hälla för att kolla på alla snygga bilar på motorträffen.
Var helt slut när jag kom hem!

Idag blir det ett möte och eventuellt ska jag möta upp en nynykter vän innan, som vill följa med dit.

Har inte nån egentlig lust med någonting idag. Har bett om att få en bra dag, men vet att jag måste hjälpa till för att det ska funka. Helst vill jag bara krypa ner under täcket och mysa med hundarna.

Önskar er den finaste söndagen!
Kram!


Inga kommentarer: