fredag 13 juli 2012

Nykter alkoholist

Jag är en nykter alkoholist.
Den tanken slog mig precis. Att jag är en alkoholist, det har jag accepterat. Och nu en nykter sådan. Cool :)
Sitter och väntar på en ny vän, som ska komma ut och dricka en kaffe hos mig. Han har med sig lite tatueringssaker, som han inte använder, som min äldsta ska få. Gud, vad snällt!

Ramlade nyss på min trapp och slog mig ordentligt illa på högra sidan av kroppen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, jag är hopplös på att hålla mig på benen.

En ny igelkott har hittat hit :)
Den här är mycket mindre än den som brukar vara här. Även grannen hade sett en igelkott med fyra ungar för ett tag sen. Dom måste gilla markerna här runt omkring. Min "vanliga" igelkott blir tamare och tamare. Han äter ur handen och det går att klappa honom :)

Min äldsta kommer hem idag och jag är så glad!!!
Önskar er en superfin fredag!

Kram & kärlek!

1 kommentar:

Susanne sa...

Önskar dig en underbar fredag.
Kramen