söndag 8 juli 2012

Skål!

Även igår var jag i Västerås på Power meet. Mötte upp lilla fina A för att sätta oss och titta på bilar och folk. Jag hade även med mig storhunden in till stan.
Hundtricket funkar kan jag lova!

Jag drack alkoholfri öl igår. En del säger att det är att terra psyket och det får stå för dom. Jag tyckte att det var gott och trevligt. Jag känner inget sug efter något starkare, varken igår eller idag. Punkt slut.

Idag har det varit en lugn dag hemma. Regnet har öst ner och det var välkommet!
Jag känner mig glad och välsignad, trivs i mitt liv just nu.
Jag har en bostad, världens bästa ungar och jättefina vänner.

Kram & kärlek!

4 kommentarer:

Pontus sa...

Kanske påverkar inte ölen dig, men dina gemenskapenvänner omkring dig!? Bara en tanke.

Anonym sa...

Man undrar varför. Bara att hålla tummarna. Självklart så kan det trigga det igång vid ett svagt tillfälle. Smaken kan jag vara utan, det var effekten som var det viktiga. Inget svar behövs.......

Susanne sa...

Jag har en väninna som numera är nykter alkoholist och hon brukat dricka den ölen. Hon tycker att det är riktigt god.
All kärlek till dig och kramen <3

Christer Dyrwoold sa...

Ja BM hoppas att det inte triggar igång dig. Själv har jag sagt att ingenting över 1 %. Men det finns ju även öl på 0% men de flesta alkoholfria ölen ligger på 0,4%.