onsdag 4 juli 2012

Money

Häromdagen när jag skulle betala min hyra, råkade jag överföra den till en annan person, med samma namn som min hyresvärd. Den andra personen var nån gammal traderasäljare och jag mindes inte vad eller när jag handlat av henne. Inga uppgifter hittade jag på min traderasida, då jag inte köpt något där på evigheter.
Ringde banken, som i sin tur ringde hennes bank, som i sin tur ringde henne.
Idag kom pengarna tillbaka! Superglad blev jag :)

Min granne var även över med 1000 kronor till mig för att jag ska titta till och vattna hästarna medans dom är bortresta. Jag hade ju tackat nej till pengarna, men som tur var lyssnade han inte på mig!
Nu känns livet lite lättare igen :)

Det är supervarmt ute! Första riktigt varma sommardagen i år.
I feel good!

Kram & kärlek!

1 kommentar:

Susanne sa...

Jag har oxxå haft en kanondag med en massa sol å bad med nära å kära.
Kramen