tisdag 7 februari 2012

Favoritjeans

C och hans flickvän har varit här.
Dom var väldigt skeptiska till huset. Standarden går inte hand i hand med månadskostnaden.
C sa att det med största sannorlikhet är fuktskada under badrummet och i alla fönster som det drar från är det också fuktskador.
Tidigare bad jag min hyresvärd att sätta tätningslister i dom fönster som det drar ifrån, men det satt redan såna i, sa han.

Långpromenad nummer två för idag är avklarad. Jag fick gå ensam, för min äldsta var bara hem och vände.
Jag provade att dricka mitt kaffe med kokosfettet i, som jag fick av Gunilla.
Det smakade ingenting, men är jättebra för förbränningen, samt ger mättnadskänsla.
Jag är så jävla taggad för viktnedgång nu!
Det behöver inte gå fort, bara det går neråt.
Längtar tills jag kan ha mina favoritjeans igen :)

1 kommentar:

Susanne sa...

Kaffe med kokosfett låter lite märkligt, men vad gör man inte för fettbränning ;)