fredag 10 februari 2012

Lugg

Det blev lite farande och flängande ikväll.
Jag och min äldsta åkte till Anna och klippte oss tidigare.
Toppning på min äldsta och lugg på mig. LUGG. Jag ser inte klok ut på riktigt. Anna sa att det var snyggt, men jag känner mig inte särskilt snygg.
Får se om jag får till en bild imorgon :)

Efter klippningen åkte vi och handlade på Willys. Hade slut på kolsyrat vatten och det är något jag inte klarar mig utan.
Vidare till solstudion.
När jag ligger där och solar som bäst, kommer jag på att jag glömt kvar mitt älskade vatten på Willys och klockan var fem minuter innan stängning.
På med kläderna fort jävlar och raketfart till butiken. Jag hann!!

Körde sen min äldsta och hennes pojkvän, hem till honom och nu är jag äntligen hemma.
Hemma med tant-lugg-frisyr.

1 kommentar:

Anonym sa...

När ska du börja arbeta?