tisdag 28 februari 2012

Vår i luften

Vi har haft ett jättehärligt vårväder här idag och har jag och D har varit ute och gått i  en och en halv timme. Efter det satt vi ute i någon timme och drack kaffe. Årets första vårfika, mys.
Alla mina ungar är hemma, det känns jättebra.
Det är så sällan dom är hemma samtidigt.

Min äldsta beställde potatisgratäng och baconinlindad kycklingfilé till middag, så D står och slavar i köket.
För varje dag som går, bevisar han vilken keeper han är.
Lucky me :)

Så här söta blev småttingarna i sina nya kläder!





2 kommentarer:

Vero sa...

Men man får ju alldeles ont i hjärtat. Gulle gull!

Hoppas allt är bra med dig. Jag har det underbart och det är SÅ skönt med bil nu. Kan ta mig var som helst. Så himla skönt!

Ha en fin dag! Kram,

Anonym sa...

Kläder på hundar, nej tack