fredag 17 februari 2012

Hundj***l

Idag är en ganska stor dag.
Jag firar sex nyktra månader!
Tänkte åka iväg på ett möte senare ikväll och ta min sex-månadersnyckelring :)

D kom till mig igår kväll. Han gjorde en n00bis, dvs åkte fel och hamnade i Västerås först.
Ett lika till D och mig :)

Vi satt och pratade till sju i morse. Gick och la oss strax innan min yngsta gick upp.
Blev inte mycket sömn för mig, då Loke är skitjobbig här hemma och bara ligger och piper pga Novas löp. ASJOBBIGT och har lust att lämna honom till hundstallet eller nåt. Nä, det vill jag inte, men ni som vet hur pipiga, gråtande hundar låter, ni vet hur jobbigt det är!!

Ska strax väcka D. Han ska jobba inatt så jag lät honom sova.
Vi tänkte åka ut och titta till Länsmansgården innan han åker hem.

Fredagsmys på er mina vackra!
Kram <3

4 kommentarer:

T sa...

Grattis till 6 månader och att det är trivsamt med herr D.kram från T

Anonym sa...

Grattis till 6 mån. Hur ska det inte bli när och om du får ett gäng valpar då. 8 veckors hårt jobb väntar, då är nog ett löp rena semestern....

Susanne sa...

Grattis allra sötaste och bästaste ;)
Fredagskramar

Anonym sa...

ÄNTLIGEN!!! : )

Har man den ÄRAN att få gratulera dig på halvårsdagen!

Hurra, hurra, hurraaaaa!!

Va! Vilken tjej du är! Du är så tuff! ; )

184 kramar
Vapors