onsdag 22 februari 2012

Komma in i gemenskapen

Idag känner jag att jag måste åka på ett möte.
Jag saknar mina vänner jättemycket och jag märker att dom inte hör av sig till mig som förut.
Jag behöver komma in i gemenkapen igen, komma in i programmet och bli delaktig igen.

Jag tänkte även testa att åka på ett AA-möte i Rågsved nästa vecka och träffa bloggvännen Christer. Fast han vet inte om det ännu. Eller jo, nu när han läser det här :)
Det var länge sen jag var på ett AA-möte, känner mig mer hemma i NA.

Tänkte försöka börja använda kameran lite mer. Tycker själv att det är mycket roligare att läsa bloggar som har många bilder i.
Vad tycker ni?

Önskar er en underbar onsdag!
Tack för att ni finns.
PUSS!

1 kommentar:

Anonym sa...

Helt rätt att gå på möte! Nix, själv tycker jag att texten är viktigare än bilder. För att få gemenskap så måste man ju hjälpa till själv också, annars blir det ju ingen gemenskap. Och för att inte ramla tillbaka i gamla tankemönster så tycker jag att det är en livsviktig handling. Även om man kan hålla sig nykter utan möten, så behöver, i alla fall jag, lyssna på experterna i ämnet för att lära mig hur jag håller mig nykter mentalt också.