onsdag 22 februari 2012

Onsdagkväll

Vilket väder!!
Regnet har öst ner och med bara en okej vindrutetorkare har sikten inte varit något vidare. Och jag som inte är världens bästa bilförare, ens i bra väder och dagsljus ;)
Motorvägen var avstängd i båda riktningarna mot Västerås, så det blev gamla vägen både dit och hem.

Mötte upp Lo vid Växhuset, annars hade jag aldrig hittat till onsdagslokalen.
Det var ett fint möte och jag kände när jag satt där, hur mycket jag har saknat gemenskapen.
Efter mötet frågade vackra K om jag ville följa med hem till henne och D och fika. Hon sa att SM var där, så självklart ville jag det!
När vi kom dit hade SM gått därifrån, men jag fick prata med honom i telefonen i alla fall.
Det kändes underbart att få höra hans röst och han sa att jag var saknad.

Nu sitter jag hemma och känner mig nöjd och tillfreds.
Saknar dock D, men snart får vi kramas igen.


Inga kommentarer: