onsdag 15 februari 2012

Nervös

Jag är nervös inför morgondagen.
Toknervös.
Hur ska det då kännas imorgon?
Jag lovade mig själv att inte skapa några förväntningar alls, men det var lättare sagt än gjort.
Ska erkänna att jag kommer att bli grymt besviken, om vi inte klickar.
Vill inte hamna i samma situation som med PT. Alltså, hur länge måste man stanna  utan att vara otrevlig?
Vi har ju ändå planerat middag och bio.
Imorgon lär jag märka det.

Är hungrig, men för lat för att fixa nåt att äta.
Och klockan är mycket. Fast trött är jag inte.
Sitter och messar med D.
En klen tröst är att han är lika nervös som jag :)

Natti, natti mina rara!
Kram <3

3 kommentarer:

Malin sa...

Önskar dig en mysig dejt!!

Anonym sa...

Hoppas att allt ska gå bra för dig idag :) Lycka till!! // Kram Liten

Vero sa...

Vilken pingla du är!