måndag 6 februari 2012

Here we go again

Efter en helgs svullande av godis och inga långpromenader tänker jag återigen ta upp LCHF.
Det känns som att jag har gått upp minst 10 kilo, jag har absolut ingenting att ha på mig och jag känner mig gråtfärdig.
Jag är medveten om att jag inte kommer att tappa en massa vikt, utan att kämpa.
Jag har aldrig haft det här problemet förut, utan har alltid kunnat äta vad jag vill, när jag vill.

Folk säger åt mig att jag ska tycka om mig själv, så som jag ser ut idag. Att jag ska älska min kropp, trots att jag inte ser ut som jag vill.
Varför ska jag det?
Jag vill INTE se ut så här. Jag har inga kläder att sätta på mig.
Jag varken har råd eller vill köpa kläder i större storlekar.

Jag ska bli smal igen. Jag har fyra månader på mig att gå ner 15 kilo.
Hur svårt kan det vara??

Kom igen mig!
Heja heja!!

Kram <3

Ps. Tack för tipsen om Anna Hallén. Ska kolla in hennes hemsida :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag förstår inte varför du måste gå ned på bara fyra månader. Jag är stor och det har jag aldrig vart fast jag är hellre stor ful än full och dum.

mammafrida sa...

Förstår precis hur du känner... Många säger till mig att jag inte måste gå ner i vikt o det är väl kul att höra att andra tycker att man ser bra ut men man måste ju tycka det själv med. Jag tycker att du är jätte vacker förresten som du e...
Mitt problem är bullen på magen som jag vill bli av med. Den gör att jag inte kan ha vilka kläder jag vill utan att se gravid ut o jag hatar det.
Vi ska klara våra viktmål. Det vet jag att vi kan...
Kom igen i fortsätt kämpa så går det.
Kramis