lördag 25 februari 2012

Stockholm tur och retur

Har haft ett mycket mysigt dygn tillsammans med D och hans underbara lilla människa till son.
Det kändes inte alls roligt att åka ifrån dom ikväll.

Mitt första riktiga prov hade jag idag, när vi åt middag och D´s inneboende T, drack vin till maten.
D vet om varför jag inte dricker, men inte T.
Det är ingen hemlighet, men D har inte velat berätta för T, ifall jag skulle tycka att det var jobbigt.
Hur som helst, så kändes det helt okej att T drack.
Jag och D höll oss till vatten och han gjorde klart för mig att han aldrig skulle dricka om jag var med.

Nu känns det tomt och ensamt här hemma.
Min yngsta befinner sig hos sin farmor och min äldsta är på krogbesök.
Hundarna blev dock väldigt glada av att se mig :)

Så här bra sikt hade jag igår när jag körde till Stockholm. Dags att byta vindrutetoekare?
                                           Diezel                                                                         


Inga kommentarer: