fredag 4 maj 2012

Benz

Har precis kommit hem från ÖP efter att ha lämnat urinprov. Senaste gången jag var där sa sköterskan att jag var positiv på benz, men sen ändrade hon sig och sa att jag inte var det.
Idag sa en annan sköterska att jag är positiv på benz.
Hon sa att testet är tillförlitligt, men jag vet med 100% säkerhet att jag inte har stoppat i mig något annat än dom mediciner jag har blivit ordinerad.
Sköterskan sa att benz sitter i 3-4 dagar och det innebär att jag i så fall skulle ha stoppat i mig något den här veckan.
Det enda jag har tagit är 1 grams panodil för min rygg, samt mina antidpressiva.
Kände mig jättedum där jag satt och förnekade intag, då jag kan tänka mig att många missbrukare gör likadant.
Hur kan jag vara positiv på benz?
Jag såg själv stickan och det var inget snack om saken!
Sköterskan sa att jag skulle komma tillbaka på måndag och ta ett nytt test, men tänk om det är samma då?
Fick massor av frågor som "Har du tagit emot någon tablett av någon?" "Har du tagit nåt som du inte minns?" "Är du säker på att du inte stoppat i dig nåt lugnande?"
Nej, nej, nej, nej, nej.
Jag är säker och jag lever inte i förnekelse.

Känns blä, men ikväll ska jag i alla fall på möte. Och så ska jag åka och handla med K. Först blir det städning här hemma.
Och idag kommer äntligen min äldsta hem!!
Det är kärlek!

Kram mina rara!
Trevlig helg :)

Inga kommentarer: