onsdag 9 maj 2012

Fint

Jag har varit på ett sånt jäkla fint möte ikväll. Det finaste av allt var att min äldsta följde med och deltog i gemenskapen. Jag är så himla stolt över min unge!!
Jag hörde så många kloka ord på mötet ikväll, ord som jag har hört tidiagare, men inte lyssnat på. Jag har hört unga killar prata, som att dom har levt ett väldigt långt och vist liv. Jag är sjukt imponerad av dessa ungdomar. Så kloka. Så kärleksfulla. Så fina.

Innan mötet handlade jag och min äldsta lite kläder och gick sen igenom stegen med min sponsor Mi.
Efter det hämtade vi upp C och K och därefter möte.

Min yngsta är på klassresa en bit utanför Enköping och ska tälta i natt. Jag har pratat med honom och han har det bra :)

Livet är fint idag!
Jag känner mig öppen och kärleksfull. TACK!

God natt!
Kram & kärlek!

Inga kommentarer: