torsdag 24 maj 2012

Nykomling

Äääääntligen försvann forden från tomten! Så skönt att få bort den, där den ändå bara stod och skräpade:)

Igår tog jag med en kille på möte, som jag har lärt känna via facebok. Det var så fint att få förmedla till en annan beroende att det finns en enkel väg att gå, mot ett nyktert och drogfritt liv. Han var jätteduktig och vill komma tillbaka fler gånger.

Efter mötet igår åkte jag, den nya killen J, K och An ner till hamnen och tittade på vattnet och båtarna. Åh, vad mysigt det skulle vara med en dag på sjön!

Nu ska jag lägga mig ute på gräsmattan och få lite sol på mig.

Önskar er en fin dag!
Kram & kärlek!

Hej då forden!


2 kommentarer:

Jelena sa...

Vad härligt att få hjälpa någon ta första steget :)

Kersti sa...

Kommer du ihåg att jag sa att du har ett mission?

Kram