torsdag 3 maj 2012

Bra dag

Idag tänkte jag börja tömma saker i huset jag bor i, för att kunna flytta hit mina egna möbler. Gunilla blev inte glad över att jag inte ska bo i Länsmansgården och kräver att jag ska återställa huset med möbler, så som det såg ut innan jag flyttade dit. Hon ska sälja huset och menar att mäklaren inte kan fota ett tomt hus.

Valparna växer och växer och det är dags att sätta ihop en liten valphage åt dom. Dom är väldigt rörliga och har börjat äta uppblött torrfoder.

Min granne var precis här och knackade på. Vi ska hjälpas åt att samla ihop lite skräp på min tomt och sen åka och slänga det på återbruket. Vad snällt av honom!!

Idag är ännu en bra dag!
Kram & kärlek!

1 kommentar:

Vero sa...

Åh jag skulle vilja ha en liten... Så himla söt. Skulle kunna vara med mig på jobbet hela dagarna. ;)

Skulle också behöva röja och rensa och kasta och återbruka en massa saker. Vi skall hålla lite loppis på gatan hemma här i juni, då hoppas jag bli av med nånting iallafall.