lördag 19 maj 2012

Garagegolvet igen

Även denna dag har gått.
Fick besök av R, R´s söta dotter och P från gemenskapen. Tycker fortfarande att det är svårt att bjuda hem folk nu när jag är nykter. Det blir så naket på något sätt, när det inte går att gömma sig bakom alkoholen.
Men jag är glad att dom kom och jag hoppas att dom vill komma tillbaka :)

Jag har vid ett svagt tillfälle idag, krypit på garagegolvet. Jag tänkte ringa min sponsor efter, men visste att hon var upptagen just då. Det allra bästa hade väl varit om jag ringde innan jag kröp bland spindlar och smuts. Nu gjorde jag inte det.

Läget känns stabilt nu i alla fall. Istället för att trycka i mig alkohol eller droger, ska jag trycka i mig våfflor.

Imorgon ska jag till tattoo-M och få lite bläck i kroppen. Det blir fint det:)

Kram & kärlek!
Natti, natt!

2 kommentarer:

Christer Dyrwoold sa...

Bra kämpat, en dag i taget.

Jelena sa...

Hejja dig! Jag förstår att det känns läskigt och konstigt, men kan tänka mig att det är en enorm kick efter varje gång oxå! Att du fixar det, att det går lika bra att umgås utan alkoholen :)