fredag 4 maj 2012

Västeråsshopping

Hemkommen efter en lång eftermiddag och kväll i Västerås.
Köpte en klänning innan mötet, som jag tittade på härom dagen och ångrade att jag inte köpte då.
Lägger upp en bild under morgondagen :)

Mötet var fint, det var mycket folk. Jag fick rådet av mina vänner att be ÖP skicka mitt provsvar vidare till analys. Jag undrar om jag har rätt att kräva det? Jag ska fråga. Nu är det ändå för sent, men är jag positiv idag, på något jag inte tagit, lär jag vara lika positiv på måndag.

Jag, K och C gjorde Willys efter mötet. Skönt! Nu saknas inget här hemma. Tror jag hehe.

Jag hoppas på fint väder imorgon. Tänkte städa lite på tomten, samt elda i tunnan.

Bra dag idag med, bortsett från up:t.
Imorgon blir en ännu bättre!
Tack :)

Kram och natti!



Inga kommentarer: