söndag 6 maj 2012

Bogsering

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Mi från HM tog mig bokstavligen på sängen i förmiddags, väckte mig genom att knacka på altandörren.
Tog en kaffe och åkte sen in till stan och hämtade pärlan (volvon). Hade med ett fulladdat batteri och satte i den och kom halvvägs hem på det. Bogserade resten.
Nu är den i alla fall hemma och är redo att bli fixad.

Hann  sitta en liten stund i solen, innan jag åkte på möte.
Mötet var jättefint! Kände mig lugn och trygg. Saknade ett par stycken, annars var alla där, som varit med min resa från början.

Har börjat skriva andra delen av första steget - förnekelse. Det är väldigt svåra frågor och jag kliar mitt huvud och svär många gånger om, när jag försöker svara på dom.

Min äldsta höll på att göra tacos när jag kom hem :)
Och så har det ringt en köpare på valparna, som kommer och tittar i helgen.

Återigen en bra dag!
Imorgon ska jag lämna up på ÖP igen.

Natti, natti mina fina!

Kram & kärlek!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vad kostar valparna? Finns det tikar kvar? Är intresserad av en. Har haft hund i 25 år och har nu en liten blandisdam hemma som vill ha sällis!

Liten sa...

Skönt att du börjar må bättre :) Hoppas att provet bllir BRA idag! Kram