lördag 5 maj 2012

Tvättlina

Gud, ske din vilja, inte min.
Jag gillar den meningen mycket :)

Min fina sponsor Mi ringde tidigare. Pratade en timme om drogfrihet, vilja, motivation, stegarbete och massa annat.
Jag vet vart jag har min stegarbetsguide och en del av mig vill börja skriva. En annan del är livrädd. Tanken på att sätta igång ger mig ångest.

Idag är en bra dag!
Jag har varit ute och satt upp en tvättlina på baksidan. Det blåser storm ute, så tvätten lär torka på nolltid. Får se om det ger med sig lite senare, så att jag kan elda.

Hade fått ett brev hem igår från en bilfirma, där min trasiga bil står. Dom vill att jag hämtar den snarast, då jag upptar deras kunders parkering. Ska kolla med M från HM om hon kan hjälpa mig att bogsera hem den imorgon.

Önskar er en underbar lördag!
Ta´t lugnt med alkoholen ;)

Kram & kärlek!

1 kommentar:

Anonym sa...

Att skriva är tvärtom ångestdämpande, att blunda för det förflutna ger ingen lindring, bara undertryckt kaos som helst vill upp till ytan. Vad kan bli värre om du tar itu med dig själv??