onsdag 9 maj 2012

Tatueringsdags

Sitter och tittar på Uppdrag missbruk på tv. Idag handlar det om en kvinna som är gravt alkoholiserad.
Jag känner igen mig mycket i hennes lidande och självömkan. Herregud, var det så jag levde i princip varje dag? Gråten och önskan att få slut på lidandet?
Jag har haft en sjukt jobbig resa och den är inte på långa vägar över än. Folk sa till mig att det skulle bli tungt, det var jag förberedd på. Men att det skulle bli så här tungt? :)

Regnet öser ner här.
Jag mår bra idag. Jag ser fram emot att åka till min sponsor ikväll och sen ett möte.

Igår pratade jag med min tatuerare M. Så fort det börjar rulla in lite pengar ska han få göra färdigt mina armar. Jag längtar! Det var så länge sen jag låg på tatueringsbritsen och hörde det surrande ljudet från tatueringsmaskinen. Bästa ljudet :)

Skön onsdag mina kära!
Kram & kärlek!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Jag är så himla glad att du har kommit så här långt på din resa. Du kommer att klara detta och kommer att vara en förebild gör andra som ska göra samma resa.
Jag vill oxå gadda mig =)
Kramar

Vero sa...

I sommar funderar jag också på att göra mig en eller två tatueringar till. Men jag tror att det faktiskt bara blir en... Jag vet vad jag vill ha, det är text, så jag skall bara hitta ett snyggt typsnitt...

Ha det gott och stor kram.