söndag 13 november 2011

Brinnande ben

Hade grabbarna hos mig igår.
Pizzan blev lyckad, men jag är inte lika nöjd med min egen roll i sällskapet.
Något spelande blev det inte, då troligtvis alla spel ligger nerpackade, inlåsta i en garderob, som jag ställt möbler för. Osmidigt, jag vet.
Jag var trött och inte särskild pratsam. Glömde bjuda på kaffe efter maten och tokslocknade i soffan nästan direkt efter mitt sällskap hade åkt.

Mår skitdåligt över min viktuppgång. Mina lår går ihop på ett sätt dom inte gjort tidigare och jag undrar om dom kommer börja brinna om dom gnids tillräckligt länge mot varann. Blä.

Det blev inget spår igår med storhunden.
Så fort jag skrivit klart här, ska jag ta mig ut och lägga ut bacon i skogen.
Önskar er ett fint slut på veckan!
Kram!

Några uppdateringsbilder hemifrån:



3 kommentarer:

Christer Dyrwoold sa...

Ja även jag har gått upp i vikt. Fast vad gör det. Hellre tjoch och rundocgh glad än smal,spinkig och full.

Susanne sa...

Håller med Christer.
Du har himla fint hemma.
Sändagskramar

stella sa...

Hallå i natten!

Fina bilder. En sådan soffa vill jag ha. Fast min plånbok tillåter inte det. Varför ska du lägga ut bacon i skogen? Är det inte bättre du lägger dem i stekpannan och äter dom till frukost och en omelett till kan ju vara busgott. Nu blev jag sugen.

Jag har också gått upp några kilo sedan jag slutade röka. Tror det rör sig om 3-4 kilo. Ännu stör det mig inte.

Jag tycker inte du ser tjock ut på bilden du lagt ut, du ser pigg och frisk ut. Väldigt fin.

Jag har hysteriskt möblerat om hemma idag för att få lite mys, en liten hörna där jag kan krypa in och gömma mig när det blir jobbigt. Har haft ett ruskigt sug efter en cigg under dagen. Min ena son ringde som tur var, han måste ha känt på sig. Jag fick veta av honom att suget går i intervaller - 3 dar, 3 veckor - 3 månader. Så det var tur han ringde så jag fick reda på det. Med hans hjälp så stod jag pall den här dagen också :-))

Imorgon ska jag försöka få tag på någon bra öron näsa hals läkare, har fått nått skit med halsen. Jäkligt irriterande.

Tråkigt med din bil. Jag hade också bil för ett antal år sedan, men nu har jag varit utan bil länge och det funkar. Man vänjer sig. Men du bor väl till så att du måste ha bil. Jag bor bara 1 minut från bussen.

Kul att pizzan blev lyckad.

Nu ska jag krypa till kojs, kudden ropar. Sov gott du med.

Kram från mej