tisdag 29 november 2011

Pancakes

Till mina barns stora glädje ställde jag mig och stekte pannkakor till middag. DET var länge sen jag gjorde. Själv håller jag mig till min goda havregrynsdiet :)

Innan jag åkte till Västerås för ett möte, hämtade jag upp R-M inne i Enköping.
Det var ett one of a kind-möte ikväll!
Det var en ny kille där och det känns alltid speciellt när någon är på sitt första möte.
Vi pratade mest om vad som fört oss dit och vad vi hittat i gemenskapen.

När jag tänker på mitt första möte och hur jag levde innan jag tog mig dit, känns det väldigt långt borta.
Och jag vill aldrig tillbaka dit. ALDRIG.
Fy fan för att lägga så mycket energi på att hitta tillfällen att dricka, smyga och planera.

Ju mer jag är i gemenskapen, desto mer vill jag ha!

Natti natti, mina fina!
Kram!


Inga kommentarer: