söndag 6 november 2011

Dejting-inget för mig.

Somnade sent i natt och vaknade ganska tidigt. Somnade ännu en natt utan medicin och det känns bra.
Längtar så mycket efter fysisk kärlek, att jag igår, öppnade en gammal dejtingsida på nätet, som jag har haft inaktiv.
Stängde snabbt ner den igen, när jag insåg vad jag höll på med. Jag varken kan eller egentligen vill ha en relation.
Kan inte låta bli att skratta lite för mig själv, ifall  jag skulle berättat om mig själv för någon.

"35-årig ensamstående, tonårsmorsa, alkoholist och deprimerad med ångestattacker i princip dagligen. Vill träffa nån som jag kan gosa med och som ger mig bekräftelse, eftersom jag inte tycker om mig själv."

Hehe, fina grejer :)

Önskar er en fin dag!
Kram!

1 kommentar:

Christer Dyrwoold sa...

Jag satte en gång in en annons efter en tjej och träffade en jätte snygg tjej. Fast jag vet inte varför det tog slut. Det var nog för att hon bodde i Västerås och jag här i Stockholm. Men jag träffade faktiskt min nuvarande fästmö på nätet. Det var när Aftonbladet hade olika chattsidor som vi möttes och på ICQ.