lördag 12 november 2011

Spår

I natt har jag sovit i sängen för första gången på fyra månader.
Har vaknat ett par gånger av sprängande huvudvärk, men somnat om.
Känner mig rastlös i kroppen.
Rastlös fast orkeslös.
Ensam.

Ska gå ut och lägga spår i skogen till Loke. Han behöver lite mental stimulans.
B kommer hit lite senare.
Jag hoppas att bilen blir klar idag.

Har ingen längtan eller saknad efter ett möte.
Känns bara jobbigt att åka dit, efter dom senaste två mötena.
Om fem dagar har jag varit nykter i exakt tre månader. Det är ganska coolt.

Ha en fin lördag!
Kram!


3 kommentarer:

Christer Dyrwoold sa...

Det är då jag har hört att man behöver gå på möten. Fast det är som du själv känner orkar du inte att gå så orkar man inte.

T sa...

fint foto.kram

Susanne sa...

Om du orkar så tror jag satt det är bra att gå på möten för att få lite stöd och prata med andra som är i samma situation. Lördagskramar