måndag 29 augusti 2011

Tack

Vilken kväll!
Jag har varit på ett helt underbart AA-möte med min älskade vän M. Det var så mycket värme och tacksamhet i rummet, att jag blev så känslosam att tårarna kom (igen). Jag hörde så många fina och bra delningar och jag kände igen mig i alla som vanligt.
Det fanns speciellt en kvinna där, som berörde mig lite extra och när hon pratade så vek hon inte blicken från mig en enda sekund. Hon talade från sitt hjärta, direkt till mitt. Efter mötet så pratade hon med M och sa att hon kände igen sig i mig, som en yngre variant av henne. Jag är tacksam över att fått träffa henne och jag ser fram emot nästa gång vi ses.

Alla på mötena är så otroligt omtänksamma och trots att dom jobbar så hårt med sig själva, så vill dom gärna hjälpa till och stötta andra.
Jag kände mig väldigt välkommen när jag klev in genom dörren ikväll och det syntes verkligen på flera av medlemmarna att dom var glada att jag kom tillbaka. En jätteskön känsla!

Jag kom hem ifrån Västerås med ny energi och styrka.
Nu ska jag måla färdigt det sista och sen mysa ner mig i soffan med hundarna.

Kram :)

Inga kommentarer: