onsdag 31 augusti 2011

Surt äpple

Idag firar jag 14 dagar som nykter. Känns bra :)
Det känns mindre bra att jag ökat storleksmässigt och inte ens kan ha mina baggyjeans, som satt så löst på mig i början av sommaren. Det saknades ganska många centimeter för att få igen knapparna. Surt och ännu kan jag inte riktigt gå på foten. För er som inte vet, så tappades en flaggstång över min vänsterfot för en månad sen.

Nu ikväll åkte jag iväg till min mamma och hämtade slagbordet. Tyckte att det var lika bra att bita i det sura äpplet och träffa henne en gång till på samma dag. Förhoppningvis dröjer det länge innan hon våldgästar mig nästa gång.

Idag har jag knappt tänkt på alkohol. Jag känner mig mycket gladare också. Och så är jag lite kär. I Love på Robinson. Hur gullig är inte han?

Nu ska jag gå en sista promenad med vilddjuren, sen somna till en film.
Ha en fin kväll alla!

Kram


Inga kommentarer: