torsdag 1 september 2011

Glömsk




Jag åkte in till stan idag för att köpa penslar att måla med. Passade även på att handla lite mat. Upptäcker när jag kommer hem att jag inte har några penslar med mig. Jag kom inte ens ihåg att köpa några.
Men en bra tjej reder sig själv och vad ska man med en bakpensel till när man aldrig bakar? Den duger fint att måla slagbord med :)

Tänkte börja slipa bordet och köra första strykningen innan jag åker på AA-möte ikväll. Jag är inte alls sugen på att åka, men ska ta mig i kragen ändå, för jag vet att det känns bättre när jag har varit där!
Kommer att missa Robinson ikväll, men får hålla mig vaken till reprisen inatt. Vet inte vad som farit i mig, för jag har aldrig följt en serie på tv förut .

Ska ta och sätta  lite fart här hemma!
Önskar er en fin dag!

Kram

Inga kommentarer: