torsdag 8 mars 2012

Biverkningar

Bästa M från HM har varit här och fikat och rastat min hundar. Guld värt för mig!
Ska även tilläggas att mammas hjälp också är betydelsefull, även om det inte låtit så i tidigare inlägg.
Ni som följt mig i bloggen, vet att jag och mamma har en hm..lätt spänd relation.

Morfinet har gett mig en del biverkningar, som jag inte rikigt trivs med.
Jag har kliat sönder min näsa, är förstoppad, har svårigheter att kissa och stundtals andningssvårigheter.
Vem har sagt att det ska vara lätt att ramla av en skenande häst? :)
Matlust har jag ingen heller, men det ser jag bara som något positivt.
Ett steg närmare beach 2012.

1 kommentar:

Carola sa...

Låter som det hade vart en bättre idé att sitta kvar... ;-P
Nej skämt åsido, jag vet att det inte är lätt att hålla sig kvar alla gånger, jag har gjort några mer eller mindre snygga vurpor jag också.