lördag 17 mars 2012

Skrämmande dokumentärer

Idag SKA jag rensa bland skor och kläder, tvätta och packa ner.
Dagarna går så sjukt fort, trots att jag inte gör något.

Jag börjar känna mig redo för att jobba igen. Har börjat kolla runt efter lämpliga arbeten.
Är duktigt leds på att gå hemma!

Somnade till The girl with the dragon tattoo igår.
En seriemördares bekännelser hann inte laddas hem färdigt. Har tittat på den nu idag och det är helt sinnessjukt att det verkligen existerar så galna människor i världen.
Människor som finns mitt ibland oss. Fullkomligt vidrigt.
Vad är det som får oss människor av facineras av dessa tokiga typer egentligen?
Jag har alltid varit intresserad av att läsa om tex seriemördare och se dokumentärer. Jag skräms och facineras samtidigt.

Nu ska jag titta färdigt på filmen jag somnade  till igår och sen gå en promenad med min yngsta och vovvarna.


Myslördag på er, mina fina!
Kärlek!





1 kommentar:

Vero sa...

Ja, det är bra man inte vet vad personer i ens omgivning är kapabla till. Då skulle man nog gå omkring och vara rädd mest hela tiden.

Mys-söndag på dig!