fredag 2 mars 2012

Tråkigt besked

Sitter och väntar på att D ska komma och hämta upp mig.
Han är nog lite av en tidsoptimist - vi ska vara i Eskilstuna om en timme.

Min äldsta ringde mig nyss och var ledsen. Igår dog hennes bästa kompis pappa i en bussolycka, mellan Enköping och Strängnäs.
Fy fan.
Hur gör man när någons närstående dör?
Ska man åka hem till personen i fråga eller ska man ligga lågt och låta personen sörja?
Jag hade nog åkt hem till min bästa vän, men min äldsta är osäker.

Nu blir det en promis med hundarna i det underbara vädret, sen Stockholm hela helgen.
Jag tar bara med mig psykoshunden dit, resten stannar hemma med kidsen.

Skön fredag önskar jag er!
Kärlek!
                                                  
                                                     Krulltant

                                                    Luggtant

                                                     Brilltant

Inga kommentarer: