söndag 11 mars 2012

Påminnelse om vem jag är

Mitt sinne och mitt hjärta är fullt av Danne.
Det finns en risk att jag upprepar mig här i bloggen, men ni väljer själva om ni vill läsa, eller inte :)

Jag märker hur svårt jag har att vara i nuet - jag planerar och längtar jättemycket efter framtiden. Kan också vara så att mitt nu inte är så jätteroligt att vara i för tillfället - smärta i ryggen, sängliggandes, samt längtan och saknad efter Danne.

Har bestämt mig för att inte ta några fler morfintabletter. Märker att jag gärna tar fler än jag behöver. Igår fick jag lätt i mig minst 10 stycken.
Så nu är det slut på det roliga. Smärtan får istället påminna mig om att jag lever med en beroendesjukdom.

En riktigt skön söndag önskar jag er.
Kärleeek!



2 kommentarer:

Room of karma sa...

Hej fina du!

Tusen tack för dina fina kommentarer inne hos mig - det värmer i mitt ♥.

Risk för att låta dum, men tar man morfintabletter mot alkoholpromel? Jag har en mycket nära vän med samma problem men hon fick något som heter antabus tror jag?! Är det en för jobbig fråga så behöver du inte svara alls! Jag läste texten och börja då tänka osv .....

vilken jätte söt liten vovve du har. Jag båda är söta men jag blev helkär i den lilla vita skönheten här på bloggen ♥

Önskar dig en fin kväll!
kram ♥CC♥

Christer Dyrwoold sa...

Vi ska inte ge varandra råd i gemenskapen. Fast jag skulle försöka att undvika morfin tabletter eftersom jag vet att jag har en beroende sjukdom. Jag skulle själv vilja ha medecin mot ADHD fast min hjärnskade läkare ville inte skriva ut det. Det berode nog på att jag har den här sjukdomen. Jag har en beroende sjukdom.