måndag 26 mars 2012

Måndag

Jag håller på att bli galen av att spendera så mycket tid med min mamma, som jag har gjort den senaste tiden.
Hon vill mitt bästa, det förstår jag och hon hjälper mig verkligen med flytten. Det är jag tacksam för.
Men jag har enormt svårt för henne som person och hon är egentligen ingen som jag vill ha i mitt liv.
Svårt för en del att förstå, hon är ju faktiskt min mamma, men så är det och har alltid varit.

Jag känner mig ledsen, ensam och frusen. Behöver massa kärlek och kramar för att orka.
Har ingen matlust över huvud taget.
Har gosat med hästarna vid Länsmansgården idag. Det behövde jag.

Hörde om en vän igår, som har klivit ur programmet, som tror att hon kan festa normalt nu.

2 kommentarer:

Christer Dyrwoold sa...

Här får du en styrke kram i från mig.

J sa...

Åh fina människa! Jag känner SÅ för/med dig! <3 Följt din blogg länge, men inte lämnat så mkt kommentarer (förlåt!). Verkligen skit på alla dåliga besked som dessutom hoppar fram samtidigt, kom bara ihåg hur stark du är! =) Måste bara fråga, försökte leta runt på bloggen nu, men vart i landet avlångt bor du? =) Kram!