onsdag 21 mars 2012

Spindel och fjärilar

Det är underbart vårväder ute. Solen skiner och det är 12 grader varmt.
Såg tre fjärilar och en spindel ute, på min korta och stapplande lunchwalk med hundarna.

Hade ett långt fint samtal med Danne i natt. Han får mig att känna mig lugn och trygg, att allting ordnar sig.
Han är ledig två helger på raken nu och kommer att finnas här för mig som hund, pack och flytthjälp.
Min fina pojkvän!


Tänkte själv försöka sortera lite kläder idag. Det är mycket kläder som ligger och tar plats, men aldrig används.
Bort med sånt! :)

Känns helt ofattbart att vi flyttar om 10 dagar.
Jag trodde att jag skulle bo här i många år och nu kommer jag inte ens att sakna stället.
Det enda jag kommer att sakna är närheten till stan och skogen direkt bakom knuten.

Skog finns det på fler ställen.
Dock är inte mina ungdomar särskilt glada över att flytta och få längre in till stan.

Hoppas att ni får en lovely onsdag, med mycket sol och kärlek!

Kram!



Inga kommentarer: