torsdag 22 mars 2012

Glad post!

Lite glad är jag också idag.
Inte bara tråkiga saker låg i brevlådan idag.
Två paket hade brevbäraren kommit med :)

Ett från min underbara bloggvän Vero, en affirmation som verkligen sitter på plats just nu. Tack, raraste!! Det betyder mycket att du tänker på mig.

Nästa paket var från buzzador. Så ikväll ska det smakas te!
Nu blir det en låång dusch och sen ska det fortsättas med rensning av kläder och packning.
Kanske att det blir en kaffe ute lite senare.
Vädret är fantastiskt, 14 grader varmt.

Sol och kärlek önskar jag Er!
Kram!






1 kommentar:

Vero sa...

Kram på dig och vad bra du är glad idag. Det är jag också. Jätteglad.

Jag ska berätta lite senare i bloggen för jag kan inte nu, fast i och för sig, här kanjag ju skriva.

Jag har nämligen bokat 1 vecka på Kreta för mig och barnen. HAr aldrig tidigare kunnat göra något sådant med mina barn själv och känner mig jätteglad och jag hoppas verklgien att de blir glada också. Tänkte jag skulle berätta för dem först i påsk men jag kommer aldrig kunna hålla mig. Jag hoppas att de uppskattar detta också. :)

Så ännu kan jag inte skriva om det på bloggen för LillPinglan läser min blogg dagligen. :S


Ha en fin dag! Stor kram