torsdag 1 mars 2012

Torsdagskärlek

Jag är så glad över att jag har träffat D.
Han är en sån underbar människa. Glad, positiv, mjuk och omtänksam.
Det är som att åren av misslyckade förhållanden och dejter aldrig har funnits.
Vi har funnit varandra och vi har hittat hem.

När vi är tillsammans med varandra, känns allting så självklart.
Och jag tar tillbaka det jag skrev igår, det känns inte ett dugg skönt att han inte är här. Det känns bara tomt.
Mina barn tycker om honom och hundarna är på honom hela tiden.
Till och med psykoshunden som är livrädd för alla utom mig, lägger sig i hans knä.

Ikväll hämtar B bilen. Det är lite småfix på den och den ska besiktigas.
Jag ska åka på möte i Västerås först och passa på att handla inför helgen.

D hämtar mig imorgon, innan vi hämtar hans son i Eskilstuna.  Sen bär det av till Stockholm.
Det är jätteskönt att komma hemifrån det här trånga huset och njuta av ett stort lyxigt radhus!
Jag längtar efter stora fria ytor och det är bara en månad kvar här hemma, innan flytten till Länsmansgården.
200 kvadratmeter känns inte ett dugg för stort för oss just nu :)

Skön torsdag mina fina raringar!
Kärlek <3

Inga kommentarer: