fredag 9 mars 2012

Mitt vita hem

Äntligen själv.
Det har varit en minst sagt dålig stämning här idag. Jag är mentalt slut.

Min ryggskada kom inte allt för lägligt, med tanke på att jag flyttar om några veckor.
Som tur är har jag hjälpsamma, fina vänner runtomkring mig.
Tanken var att huset skulle vara tomt på allt utom tunga möbler, när det är flyttdags. Att jag redan skulle ha kört en massa smått till Länsmansgården då.
Hästfan satte stopp för det.

Jag längtar så mycket efter mitt nya hus. D är inte speciellt intresserad av inredning, utan litar blint på mig. Det kommer att bli vitt, vitt och vitt.
Alla gamla trägolv är redan vita och så snygga.

En av mina favoritbloggare -Room of Karma- är min största inspirationskälla, vad det gäller inredning och mode. Hon har så himla fint hemma och är så sjukt snygg och ödmjukt kaxig.
Titta in till henne och läs vettja :)

Inga kommentarer: