måndag 26 mars 2012

Jag behöver

Nu börjar sömnångesten komma.
Imorgon behöver jag i alla fall inte gå upp tidigt, så det gör inget om jag inte kan sova.

Tänker mycket på Danne. En del av mig hoppas att han ska höra av sig om några dagar och säga att han inte vill vara utan mig, att han bara blev rädd.
En annan del av mig vill aldrig ha med män mer att göra.

Jo, jag vet att jag är samma person som jag var, innan jag träffade honom.
Men jag visste nog inte ens då.
Jag vet inte vad jag vill nu.
Känner mig tom och trött. Ledsen.
Har ingen struktur. Skulle behöva nån som strukturerar upp åt allt mig. Som säger: gör si och gör så.


Behöver många möten.
Behöver pengar så att jag kan laga min bil.
Jag saknar att bara kunna sätta mig i bilen och åka vart jag vill.

Natti, natti!
Sleep tight.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstod att du skulle förstå vad jag menade med att du är samma person. Du är klok! Stor kram.

Vero sa...

Visst vore det skönt om någon annan kom och tog tag i allting, och så slapp man själv. Så känner jag ofta. Tyvärr händer det ju inte.

För några år sen så gick jag i stresshantering. Kom dit och tänkte att hon, den där Lisa, kommer hjälpa mig, säga vad jag ska göra och lägga upp mina dagar så jag slipper stressa. OMG, så fel jag hade. Det var ju för f-n ett jobb med mig själv och som tog 1,5 år att komma så långt jag behövde för att sedan klara mig själv... Hmmm...

Hoppas att du har fått sova inatt.