fredag 16 mars 2012

Godistrött

Godismätt, trött och lite frusen.
Mitt sällskap i soffan består av tre hundar och en tom godispåse.
Min yngsta är klistrad vid facebook i köket och Danne har åkt till jobbet.

Planen för mig var ikväll att rensa klädkammaren i hallen, packa ner en massa vinterskor och stövlar, samt tvätta alla vinterjackor. Som sagt planen.
Jag sitter/halvligger i soffan, som en strandad späckhuggare och kan inte röra mig ur fläcken.

Håller på att ladda hem (fy på mig) En seriemördares bekännelser, som jag tänkte roa mig med att titta på ikväll, när det är lagom mörkt, tyst och läskigt här hemma.

Tjingeling!






1 kommentar:

Susanne sa...

Jag har oxå börjat plocka bort en massa vinterkläder och skor. Åker till Stöten om 1,5 vecka så lite vinterkläder måste jag ha framme ett tag till.
Kramar