måndag 5 mars 2012

Söndagsaktivitet

Dagen igår började med en trevlig ridtur och slutade med avramling, blåljus med ambulans till Uppsala, en förskjuten kota, samt fraktur i rygg/kota. Lovely!

D följde med mig och M från HM ut på ridsvängen.
"Ta kort till bloggen" sa jag.
När jag lite senare låg på marken och väntade på ambulansen, sa jag likadant: "Ta kort till bloggen"
"Äru inte klok??" sa D.

Jag lyckades få min kärlek att ta en bild medans jag låg fastspänd med nackkrage och väntade på röntgensvar. Han kunde inte riktigt förstå varför det skulle vara viktigt. Inte heller förstod han att det var viktigt att ha med sig läppglanset i ambulansen.
Det vet varenda tjej att det är :)

Roligare saker har jag gjort på en söndag, kan jag lova. Tur att det ändå slutade så pass bra som det gjorde och att jag inte bröt en kota i nacken istället.
Läkarna ville ha mig inlagd första dygnet för smärtlindring, men jag ville bara hem, så här är jag :)
IN PAIN.







Inga kommentarer: